Tržby společnosti Coca-Cola ve čtvrtém čtvrtletí stouply o 24 procent na 7,33 miliardy dolarů z 5,9 miliardy před rokem. Objem prodeje se zvýšil o pět procent, napsala agentura Reuters.
Coca-Cola se nyní v Severní Americe podobně jako její hlavní konkurent PepsiCo potýká s růstem nákladů a přechodem spotřebitelů od tradičních perlivých nealkoholických nápojů k balené vodě a čaji, jež jsou považovány za zdravější. Firma ale tento trend kompenzuje silným prodejem na rozvíjejících se trzích, akvizicemi a nabídkou nových produktů.
Objem jejího prodeje v Africe stoupl o sedm procent, v Latinské Americe o deset procent a v Indii dokonce o 18 procent. V Severní Americe se ale zvýšil o pouhé procento a v Evropské unii o dvě procenta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
