Pars nova s 840 lidmi je jedním z největších domácích opravářů kolejové techniky. Největším projektem jsou dodávky motorových jednotek Regionova Českým drahám. Významné procento tvoří modernizace tramvají. Předloni měla firma obrat 1,2 miliardy korun.
Škodu Holding ovládá ze sta procent investiční skupina Appian. Jako majitel holdingu je od loňského února vedená firma Appian Machinery B.V. z Amsterdamu. Do škodovácké divize Transportation, seskupení s 2500 zaměstnanci, patří kromě plzeňských Škody Transportation a Škody Electric Plzeň, výrobce trolejbusů a elektrických pohonů, ČKD Vagonka Ostrava produkující vlakové soupravy, vývojová dílna VÚKV Praha, Sibelektroprivod Novosibirsk, který vyrábí elektrické výzbroje. Skupina předloni utržila kolem 6,5 miliardy Kč díky vyššímu prodeji trolejbusů a tramvají.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
