V první fázi chce firma službu nabízet jen firemním zákazníkům, kteří využívají službu Vodafone OneNet. "BlackBerry umožní našim firemním zákazníkům zvýšit efektivitu podnikání, neboť jim pomůže spravovat e-mail, kontakty a schůzky stejně, jako by to dělali ze své kanceláře, i když budou na cestách," uvedl marketingový ředitel pro firemní klienty Pavel Kusý.
Všichni malí a střední firemní zákazníci společnosti se na BlackBerry mohou těšit nejpozději do konce roku. BlackBerry doplní nabídku mobilních e-mailových řešení společnosti Vodafone ČR. V současnosti mohou malé a střední firmy u Vodafonu využívat službu Business e-mail plus.
V nabídce operátora se objeví dva tzv. chytré telefony, které BlackBerry využívají. Na zavádění technologie do své sítě firma spolupracovala s kanadskou společností RIM.
BlackBerry je ve světě jedním z nejrozšířenějších standardů pro vzdálený přístup a práci s firemními aplikacemi. Její hlavní předností je automatická synchronizace s vybraným e-mailovým účtem, která zaručuje možnost používat elektronickou poštu v reálném čase.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
