Radek Ježdík, který má projekt BusinessInfo.cz na starost, ČTK řekl, že o daňovou přílohu je velký zájem. "Za první týden od spuštění ji navštívilo více než 40.000 uživatelů, zatímco vloni to bylo za stejné období 11.000 návštěvníků. Tato čísla naznačují, že bude výrazně překročena i celková návštěvnost přílohy, která v minulém roce činila 67.000 uživatelů," uvedl. Odhadl, že letošní návštěvnost daňové přílohy by se mohla přiblížit hranici 150.000 uživatelů.
Uživatelé mají k dispozici přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přiznání k dani právnických osob a přehled o příjmech a výdajích pro Českou správu sociálního zabezpečení. "Veškeré formuláře jsou interaktivní. To znamená, že není nutné provádět výpočty, ale formulář provede tyto operace sám," podotkl Ježdík.
Speciální daňová příloha obsahuje i informace týkající se například společného zdanění manželů či způsobu placení daní. "Nechybí ani adresář finančních úřadů či daňový kalendář pro rok 2008," dodal Ježdík.
Lhůta pro podání daňového přiznání končí v březnu. Na dani z příjmů fyzických osob - podnikatelů se za rok 2006 vybralo přes 17 miliard korun. Daňové přiznání k dani z příjmu fyzických osob podalo 2,5 milionu subjektů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
