Již v únoru souhlasil se sloučením obou podniků Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Fúzí vznikne podnik se zhruba milionem smluv a víc než 20procentním podílem na trhu. Podle dřívějších odhadů by se cena za transakci mohla pohybovat mezi dvěma miliardami až třemi miliardami korun. Jedničkou trhu stavebních spořitelen je nyní Českomoravská stavební spořitelna.
Hypo patří do skupiny UniCredit Bank, která vznikla sloučením HVB Bank a Živnostenské banky na počátku loňského listopadu. Ke konci loňského září evidovala spořitelna přes 420.000 smluv o stavebním spoření. Raiffeisen má smluv asi o polovinu víc, od ledna do září půjčila na bydlení přes pět miliard korun, což je zhruba desetina hodnoty všech smluv uzavřených v Česku v prvních třech čtvrtletích. Spořitelnu vlastní ze 75 procent Raiffeisen Bausparkassen Holding, zbylých 25 procent patří tuzemské Raiffeisenbank.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
