Pragovka patřila mezi pět subdodavatelů Tatry, kteří měli zaručený podíl na dodávkách vozů pro českou armádu. Tatra získala kontrakt za 2,6 miliardy Kč v prosinci 2006 bez výběrového řízení za příslib, že se na výrobě budou podílet české firmy. Dva měsíce nato ministerstvo na návrh Tatry Pragovku ze seznamu dodavatelů vyřadilo kvůli údajnému zpoždění dodávek.
"Tatra při práci na projektu armádního automobilu vždy postupovala striktně v souladu se všemi svými závazky jak vůči Armádě ČR, tak vůči svým dodavatelům," uvedl generální ředitel Tatry Ronald Adams.
Podle dřívějších informací společnosti Praga měl být typ vozu, který Tatra představila jako T-810, původně sestaven z motoru Renault, převodovky Praga, tří náprav Praga, kabiny Renault a brzd WABCO. Zástupci Pragy se domnívají, že jejich převodovka a nápravy byly nahrazeny zahraničními výrobky, a proto se odhodlali přistoupit k arbitráži. Žalobu podali loni v létě a poté ji několikrát doplňovali.



Test Cupra Terramar VZ 2.0 TSI 4Drive (2025): Jede jak z praku, kreslí na silnici a elektrifikaci odmítá
Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
