Podle mluvčího aerolinek Stephena Forshawa je již letadlo nyní zpět v provozu. Závada na letadle byla stejná jako ta, která se objevila v únoru u jiného letadla A380. Singapore Airlines jsou jediné aerolinky na světě, které obří letoun provozují. Zatím mají tři a létají s nimi mezi Singapurem a Sydney a Londýnem. V květnu plánují zahájit lety mezi Singapurem a Tokiem. Dalších 16 letadel A380 mají aerolinky objednaných.
První problém měl letoun A380 v lednu, kdy letadlo kvůli odpojení vlečného vozu sjelo na letišti v Singapuru ze startovací dráhy. V únoru bylo letadlo odstaveno kvůli problému s čerpadlem. Na počátku tohoto měsíce pak letadlo odstavil z provozu v Sydney problém s brzdami. Singapurské aerolinky však uvádějí, že navzdory několika problémům jsou letadla spolehlivá.
Singapurské aerolinky získaly první dvoupatrový A380 loni v říjnu, 18 měsíců po původním termínu. Druhým majitelem A380 se stanou dubajské aerolinky Emirates. Ty mají obdržet první letoun v srpnu, napsaly agentury AP a Reuters.
A380 je vysoký jako sedmipatrová budova. Pokud budou všechna sedadla v ekonomické třídě, může přepravit až 800 cestujících.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
