Indický podnik nepředpokládá, že v souvislosti s tímto krokem bude muset v závodech Jaguar a Land Rover sáhnout k zásadním organizačním změnám. To se podle agentury AP očekávalo, takže Jaguar a Land Rover by měly zachovat v Británii všech asi 15.300 pracovních příležitostí.
Indové o podmínkách převzetí značek Jaguar a Land Rover jednali už od začátku ledna, kdy Ford automobilku Tata Motors vybral jako vážného kandidáta na převzetí. Ford se stal majitelem značky Land Rover v roce 2000, kdy ji za 2,7 miliardy dolarů koupil od německé automobilky BMW. Za značku Jaguar v roce 1989 zaplatil 2,5 miliardy dolarů.
Ford se nyní svých luxusních značek zbavuje a loni v březnu už za 479 milionů liber prodal i britskou značku Aston Martin, s níž je spjata filmová série s agentem 007 Jamesem Bondem. Ford se potýká s obrovskými ztrátami a jen loni prodělal 2,7 miliardy dolarů, o rok dříve dokonce 12,6 miliardy USD.
Ford podle indické automobilky přispěje částkou až 600 milionů dolarů na penzijní plány firem Jaguar a Land Rover. Na finančních trzích se před oznámením transakce spekulovalo, že Ford by mohl prodejem značek získat až 2,6 miliardy dolarů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
