Dráhy se rozhodly několik desítek nádražních budov pronajmout na desítky let různým firmám. Vybrané společnosti pak nádraží opraví. Celkem by se to mělo týkat 190 nádraží, první tři desítky už nájemce mají. Opravují se například pražské a brněnské hlavní nádraží, také nádraží v Havlíčkově Brodě, Kolíně, Teplicích nebo Mariánských Lázních.
Podle drah je to nejrychlejší způsob, jak budovy opravit. Celková zanedbanost nádražních budov se odhaduje zhruba na 200 miliard korun. Úřad zahájil kontrolu loni, výsledky zatím nemá.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
