Francouzi prý nejsou ochotni akceptovat požadavky odborářů. Dnešek je posledním dnem, kdy lze rozdílná stanoviska odstranit. Odbory například chtěly, aby Air France koupila všechny součásti Alitalie, tedy i společnost AZ Servizi, v níž je soustředěn pozemní personál.
Podíl 49 procent akcií, který v AZ Servizi drží státní holding Fintecna, by prý v rukou státu mohl zůstat i nadále. Dalším požadavkem bylo, aby Air France zatím zachovala nákladní divizi Alitalie a navrhla plán modernizace letecké flotily.
Seznam všech požadavků je součástí společné zprávy osmi odborových svazů, které o prodeji Alitalie vyjednávaly. Italský ministr hospodářství Tommaso Padoa-Schioppa, který má prodej na starosti, dnes řekl, že jedinou alternativou k prodeji Alitalie do rukou Air France je nucená správa.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
