Nejprodávanějším osobním vozem byla Škoda s prodejem 10.495 aut. Na druhém místě skončil Ford, který prodal 2120 vozů, následuje Volkswagen s 2011 prodanými automobily, Renault, který prodal 1943 vozů a Hyundai s odbytem 1821 aut. Nejprodávanější kategorií osobních vozů byly mini a malé automobily, kterým patřila polovina trhu. Následuje nižší střední třída s podílem téměř 17 procent a střední třída s 13 procenty. Vozy s benzínovým motorem tvořily 71 procent prodejů.
Značka Škoda byla nejprodávanější i v kategorii lehkých užitkových vozů s podílem 25 procent, což představuje 3810 aut. Druhý skončil Volkswagen s 1622 prodanými vozy a třetí Renault, který prodal 1330 aut.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
