"Nabízené ceny od podnikatelů přestanou být tabu," řekl týdeníku Kalous. Podle něj chce MMR zavést povinnost pro zadavatele zakázky zveřejnit při otevírání obálek nabízené ceny jednotlivých uchazečů. Nabídka s nejnižší cenou není sice podle Kalouse vždy ta nejlepší, zadavatel musí ale přesvědčivě zdůvodnit, proč zvolil dražší možnost.
Podle návrhu MMR bude moci Úřad pro ochranu hospodářské soutěže v případě závažného porušení zákona sám prohlásit uzavřenou smlouvu za neúčinnou a neplatnou. Tuto zásadní kompetenci má v České republice dosud pouze soud. Podle Kalouse jsou jedním z hlavních motivů pro změnu zákona i novelizované směrnice Evropské unie.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
