Během desetihodinové stávky České dráhy nahrazovaly mezinárodní rychlíky náhradními soupravami, takže vnitrostátních spojů se stávka nijak nedotkla. Do Budapešti však nedojel například noční vlak Galileo Galilei nebo IC Moravia z Bohumína do rumunské Kluje.
Jako poslední budou muset ve Štůrovu přestoupit ještě cestující vlaku EC Jaroslav Hašek, který vyrazil z Prahy v 7:32. První vlak, který celou trasu projede bez problémů, bude EC Hungaria z Berlína do Budapešti, který vyjel z Prahy v 11:35.
Maďarští železničáři stávkovali opakovaně už v únoru, aby vytvořili tlak na státní železniční společnost MÁV, se kterou odboráři jednají o mzdách. Odboráři požadují zvýšení základní mzdy o deset procent se zpětnou platností od loňského července. Usilují rovněž o to, aby bylo každému pracovníkovi na železnici vyplaceno 250.000 forintů (zhruba 24.000 Kč) z privatizačních příjmů z prodeje divize pro nákladní železniční dopravu MAV Cargo.
Provoz na české železnici v uplynulých měsících několikrát zasáhla také stávka v Německu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
