Novinkou automobilky v tomto období byla nová Fabia Combi, kterou si od ledna, kdy se dostala do prodeje, pořídilo 19.503 lidí. Pro vůz řady Fabia se tak rozhodlo 63.579 zákazníků, což je nárůst o 8,5 procenta. Octavii si koupilo 70.970 lidí, o 33,8 procenta více než loni.
Největší nárůst zaznamenal prodej škodovek v východní Evropě, kde bylo prodáno 27.461 vozů, což je meziroční nárůst o 38,6 procenta. V Číně automobilka prodala 16.212 octavií, s jejichž zaváděním na čínský trh začala firma v létě. Prodej na čínském trhu by měl dále růst, firma na právě probíhajícím autosalonu v Pekingu prezentuje novou fabii, která se začne v Číně také prodávat.
Škoda Auto loni na všech světových trzích prodala celkem 630.032 vozů, což představovalo nárůst o 14,5 procenta proti roku 2006. Letos by tedy podle prvních měsíců měl být prodej opět vyšší.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
