Z testu vyplynulo, že jen pět procent z 226 lamp a lampiček, kterými si Evropané běžně vybavují domovy či kanceláře, nevykazovalo žádné nedostatky. Testované lampy měly řadu technických nedostatků, jako je třeba špatné uzemnění. Často nenesly označení EC, který znamená, že výrobek je v souladu s nejrůznějšími pravidly.
Prodlužovačky se v posledních letech staly běžnou součástí domácností v EU, a tak se autoři testu zaměřili i na ně. Zjistili, že 58 procent z 210 výrobků je natolik nebezpečných, že by měly být staženy z trhu. Ve výsledku testem prošla průměrně jen jedna prodlužovačka ze šesti. Nejčastějším nedostatkem byl špatný tvar a rozměry zásuvek a zástrček. Prodlužovačky byly rovněž často nekvalitní co do výdrže materiálu nebo odolnosti vůči ohni a teplotám.
Do testu prodlužovaček se zapojila i Česká republika, dále například Slovensko, Německo, Dánsko, Španělsko, Polsko a Švédsko.
"Doporučením je kupovat prověřené výrobky u známých prodejců," vzkázala spotřebitelům mluvčí Evropské komise Helen Kearnsová.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
