Podle E15 získá MCI ve firmě, která prodává zájezdy i na Slovensku, v Polsku a Maďarsku, většinový podíl. "Jde o lehkou majoritu těsně nad hranicí padesáti procent," uvedl Bartoš. Podle něj své podíly zředili všichni podílníci, to znamená zakladatelé i dosavadní většinový vlastník, švýcarská investiční skupina Internet Travel Holding.
MCI Management je kapitálový fond, který se specializuje na investice do společností v oboru moderních technologiích v Polsku, České republice a na Slovensku.
Společnost Invia.cz vznikla v roce 2000. Loni zvýšila tržby téměř o pětinu na 1,03 miliardy korun. Podobným tempem rostl i počet zákazníků, v roce 2007 jich firma odbavila přes 87.000.
Invia.cz zaujímá přibližně třetinu internetového trhu dovolených, který se každým rokem výrazně rozšiřuje. Loni se na webu podle odhadů prodaly zájezdy za 3,1 miliardy korun, což je asi o miliardu více než rok předtím. Podíl internetových prodejců na trhu dovolených se tak v roce 2007 vyšplhal téměř na čtvrtinu z 13,5 miliardy celkových tržeb cestovních kanceláří.
Průměrná cena prodaného zájezdu přes Invia.cz za loňský rok činila 12.728 korun. Nejoblíbenějším cílem klientů bylo opět Řecko následované Egyptem a Tuniskem, napsal E15.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
