Webová adresa portálu zatím odkazuje na současné stránky Novy. Podle generálního ředitele Novy Petra Dvořáka by portál neměl nabízet všechny služby jako současné portály. Měl by se zaměřit na kontinuální zpravodajství a na zábavu s důrazem na video. To má doprovázet více než tři čtvrtiny zpráv. "Reportáže nebudeme mechanicky překlápět z televize," řekl LN šéfredaktor internetových zpráv Novy Zdeněk Šámal.
Portál se má dělit na "modrou" vstupní část s vážnějšími informacemi a "červenou" část s bulvárním obsahem, píšou LN. Třikrát za den Nova na internet připraví jedenapůlminutový souhrn zpráv. Půjde v časech, kdy bývá lidí na internetu nejvíc, tedy v 8:00 po příchodu do práce, ve 13:00 po obědě a ve 20:00. Čtvrtými zprávami budou denně ve 21:30 takzvané RedNews, v jejichž průběhu se moderátorka svlékne donaha.
Nova chce do roka prosadit svůj portál mezi tři největší hráče mezi českými internetovými weby. Původně uvažovala také o koupi zavedeného internetového portálu. Média spekulovala o tom, že by mohlo jít o portály Atlas.cz nebo Centrum.cz. Nakonec se televize rozhodla vybudovat stránky vlastními silami. Podle dřívějších informací do nich letos investuje kolem 100 milionů korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
