"Poptávka po obalovém skle roste stabilně již druhým rokem, a to v celé Evropě. Mezi nejvýznamnější exportní trhy patří Polsko, Rusko a Rumunsko," řekl Montisci. Export se loni snížil z 51 procent v roce 2006 na 42 procent, stejný podíl výrobků firma vyvezla také v roce 2005.
Nejvíce výrobků VMG spadá do kategorie obalů pro piva a nealkoholické nápoje, která se na celkovém prodeji podílela 47 procenty. Druhou největší skupinou je konzervové sklo, kam patří například obaly na dětskou výživu, kávu, majonézy a zavařeniny.
Společnost VMG Kyjov vyrábí kolem 300 druhů skleněných obalů a zaměstnává zhruba 430 lidí. Patří do švýcarské skupiny Vetropack Holding AG. Obrat skupiny se loni meziročně zvýšil o 17,6 procenta na 700 milionů švýcarských franků.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
