Konkurenční Telefónica zvýšila tržby mobilní divize o 6,1 procenta na 8,1 miliardy korun. Počet mobilních uživatelů vzrostl o 6,6 procenta na 5,16 milionu lidí. Vodafone zatím čísla nezveřejnil.
Podle finančního ředitele T-Mobile Otakara Krále firma působila v extrémně konkurenčním prostředí. "Penetrace trhu přesahuje 126 procent, takže je téměř nemožné získat nové zákazníky. Dobře si uvědomujeme, že pro další rozvoj je životně důležité zaměření na stávající zákazníky," dodal.
Počet tarifních zákazníků se zvýšil o 19,8 procenta na 2,293 milionu. To představuje více než 43 procent všech zákazníků. Průměrný měsíční výnos na zákazníka se zvýšil o 15 procent na 484 korun.
"V následujících měsících budeme pokračovat ve strategii zaměřené na retenční aktivity, další rozvoj datových služeb a nabídky určené konkrétním skupinám uživatelů," dodal Král.
T-Mobile patří do stejnojmenné skupiny vlastněné Deutsche Telekomem, téměř třetinu drží České radiokomunikace.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
