Společnosti se dařilo prodávat v zahraničí. Zatímco objem domácích prodejů vzrostl o jedno procento, prodeje piva v zahraničí, zahrnující vývoz a licenční výroby, se meziročně zvýšily o šest procent. Samotný export vzrostl o 14 procent.
Společnost investovala hodně do zvýšení kapacity výroby a rozšíření vývozu. Za posledních 12 měsíců investoval Prazdroj do rozvoje podniku 2,77 miliardy korun. Na zvyšování kapacity pivovarů šla více než třetina této částky. Zbytek společnost investovala hlavně do modernizace obalové techniky.
Plzeňský Prazdroj je členem skupiny SABMiller, která prodává pivo ve více než 60 zemích světa. Od roku 2000 investovala společnost SABMiller do rozvoje Plzeňského Prazdroje a jeho značek 14 miliard Kč.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
