Pokles tuzemského prodeje se týkal jen sudového piva, prodeje lahvového piva se udržely na stejné úrovni.
Veselý dále řekl, že letošní dubnové prodeje meziročně vzrostly díky počasí o pět procent. Pivovary tak plně dohnaly pokles prodejů z prvního čtvrtletí.
Více než třetinu piva čeští výrobci vyvezli do Německa, kde jeho prodej v prvním čtvrtletí stoupl o deset procent. Vývoz na Slovensko vzrostl meziročně o pětinu, do Ruska o více než třetinu.
Nealkoholického piva se za první čtvrtletí prodalo téměř o 40 procent více. Toto pivo ale tvoří pouze zlomek trhu, na celkových prodejích se podílí asi dvěma procenty. Naprostá většina tuzemského nealkoholického piva se prodá na českém trhu, jen nepatrná část se vyváží na Slovensko.
V Česku je v současnosti 48 průmyslových pivovarů. Sedm největších z nich uvaří 84 procent českého piva. Jedničkou na trhu je Plzeňský Prazdroj, který zaujímá téměř padesátiprocentní podíl. Jeho celkový roční prodej tvořil v roce 2007 přes deset milionů hektolitrů piva, exportuje do více než 55 zemí. Kromě Velkopopovického Kozla mezi jeho značky patří Pilsner Urquell, Gambrinus nebo Radegast.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
