Firmy se sloučily během deseti týdnů a příští měsíc se přestěhují do společného sídla. Během slučování propustily kolem 60 zaměstnanců. "Úspora nákladů ze sloučení se pohybuje kolem 15 až 20 procent," uvedl generální ředitel Pavel Mucha.
Používané značky, jako je Centrum, Atlas nebo Aktuálně chce firma zachovat. Vedle toho má přibýt například nová služba s nabídkou videa a na podzim také nový internetový deník, který by měl mít proti Aktuálně lehčí formu.
Služby Centrum Holdings mají být zaměřeny na komunity, obsah a komunikaci. Inzerentům pak chce nabídnout efektivní mediální reklamu, inzerci placenou podle počtu přístupů a katalogové služby spojené s vyhledáváním.
Centrum Holdings chce vedle Česka a Slovenska vstoupit formou akvizic na další regionální trhy. Má proto registrované například domény s koncovkami .pl, .bg, .hu, .ro nebo .com. První akvizici na jih od ČR by měla firma oznámit v červnu.
Vlastníkem Centrum Holdings je americký fond Warburg Pincus. Ten na konci minulého roku koupil NetCentrum a v únoru i Atlas. Kupní částky nezveřejnil, ale podle odhadů odborníků mohl za obě firmy dohromady zaplatit necelé dvě miliardy korun.
Internetové služby provozované Centrem Holdings v tuzemsku měsíčně navštíví kolem 3,8 milionu lidí, denně pak přes milion návštěvníků. Konkurenční Seznam má měsíčně přes pět milionů uživatelů a denně 2,2 milionu.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
