Ústřední ředitelka ČOI Jana Příhodová dnes novinářům řekla, že inspektoři v prvním letošním čtvrtletí provedli celkem 76 kontrol internetových obchodů s autodoplňky, přičemž závady zjistili v 56 provozovnách. Obchodníci podle Příhodové často uváděli nesprávné informace v obchodních podmínkách, neposkytli zákazníkům správné informace o reklamaci zakoupeného zboží či spotřebitele řádně neinformovali o konečné ceně výrobků, do které nebyly například započítány náklady na dodání zboží.
"Závad bylo poměrně mnoho. Internetovým obchodům se proto budeme nadále věnovat jak celý letošní rok, tak určitě i v příštím roce," uvedla Příhodová, podle které na řadu přijdou například internetové obchody nabízející mobilní telefony.
Nakupování v internetových obchodech je v Česku stále populárnější. Loni Češi v internetových obchodech utratili 18 miliard korun, což bylo o čtyři miliardy více než rok předtím. Letos se očekává růst na 22 miliard korun, přičemž mezi nejčastěji nakupované zboží na internetu patří elektronika a výpočetní technika.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
