Ministerstvo i ŘSD chtějí vyčíslit, kolik více než měsíc dlouhé zastavení prácí stálo. Zároveň zvažují, zda po ekologických organizacích, které se na soud obrátily, nebudou chtít náhradu škody. Žalobou, kterou ekologové podali, se bude soud teprve zabývat. "Předpokládáme, že ji zamítne," uvedl Hanzelka
Miroslav Patrik z organizace Děti Země ČTK řekl, že o rozhodnutí soudu zatím nic neví. Podle něho je podivné, že soud rozhodl, aniž se k tomu mohli ekologové vyjádřit. Požadavky na náhradu škod označil za směšné. "My jsme vždy postupovali podle zákona a jen chceme, aby byl dodržován," prohlásil.
Podle Hanzelky bude 16,4 kilometru dlouhý úsek dokončený v roce 2010, jak ministerstvo a ŘSD slíbilo. Budou na něm stát tři mimoúrovňové křižovatky, dva tunely a 29 mostů, náklady budou asi 11,7 miliardy korun.
Co nejrychlejší dokončení dálnice D8 požadují starostové obcí ležících podél její budoucí trasy a těch, přes které dnes jezdí auta objíždějící nedokončený úsek. Vytvořili proto petici, kterou už podepsalo 43 starostů. Dnes ji předali hejtmanovi Ústeckého kraje Jiřímu Šulcovi a chtějí ji také poslat na ministerstvo dopravy.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
