Důvodem pokut ve většině případů je to, že ČT sponzorovala reklamní znělky, což podle rady zákon neumožňuje. V několika případech pak ČT porušila zákon tím, že při vysílání sponzorského vzkazu nebyl sponzor identifikován, a to proto, že za sponzora bylo označeno jméno produktu a ne jeho výrobce.
Nejvyšší pokuta je 2,5 milionu korun, a to v šesti případech, nejmenší pak 80.000 korun.
Firmy se proti pokutám často odvolávají k soudu, a často i úspěšně.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
