"Hodnocení (Googlu) se soustředí na to, jak se chovají k zaměstnancům a pracovnímu prostředí," řekl k úspěchu Googlu viceprezident firmy Harris Robert Fronk. Známé heslo Googlu, které vyjadřuje postoj firmy k zaměstnancům, zní "nebuď zlý".
Letos se do první desítky dostal nově výrobce čipů Intel, potravinářská společnost Kraft Foods, japonská automobilka Honda a investiční společnost Berkshire Hathaway miliardáře Warrena Buffetta. Letecké společnosti, které musí v situaci nové vlny útlumu v odvětví činit nepopulární kroky, naopak silně utrpěly dojmem, že se k veřejnosti a zaměstnancům chovají špatně, uvedl Fronk.
Výzkum hodnotil reputaci 60 přední firem podnikajících na území USA. Byl veden ve dvou vlnách loni v létě a letos v únoru a březnu a v konečné fázi se dotazoval na názor na jednotlivé firmy podle 20 kritérií více než 20.000 Američanů.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
