Podle Hrubého je nabídka určena pro právní a advokátní kanceláře. Velikost trhu se přitom podle neoficiálních informací pohybuje kolem 1000 až 2000 firem.
"Na míru šité nabídky mobilních služeb Vodafonu pro stavební a dopravní firmy se v minulosti setkaly s jednoznačným úspěchem, a proto jsme se rozhodli přijít v oblasti taktického marketingu s komplexní nabídkou telekomunikačních služeb," dodal Hrubý.
Balíčky se službami v pevné i mobilní síti nabízí i konkurenční Telefónica O2 a rovněž T-Mobile, který volání z pevných linek pro velké firmy zavedl letos.
Firma na začátku roku oznámila, že by mohla koupit některého z provozovatelů pevných sítí. Například jednání s tuzemskou pobočkou Telekomu Austria ale neskončilo dohodou.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
