Akvizice pomůže společnosti GE Aviation v průniku na rychle rostoucí trh s malými dvoumotorovými turbovrtulovými letouny. Podle Caseové chce firma konkurovat motorům PT6 společnosti Pratt & Whitney Canada. "Umožní nám to konkurovat v segmentu, ve kterém jsme dosud nekonkurovali," uvedla Caseová. "Cokoliv, co na tomto trhu získáme, znamená výhru," dodala.
Pratt & Whitney Canada vyrábí motory PT6 od roku 1963. "Bereme každou konkurenci velmi vážně," uvedla mluvčí společnosti Nancy Germanová. Analytik Paul Nisbet z výzkumné skupiny JSA Research nicméně upozornil, že firma Walter Engines zřejmě nebude představovat žádnou vážnou hrozbu, protože je mnohem menší než Pratt & Whitney Canada. "Nečekám velkou konkurenci od někoho, kdo představuje jedno procento velikosti Pratt & Whitney Canada," prohlásil.
Nisbet odhadl letošní tržby Pratt & Whitney Canada na 3,4 miliardy dolarů, zatímco tržby Walter Engines loni podle GE Aviation činily 28 milionů dolarů, napsala agentura AP.
Walter Engines se specializuje na výrobu turbovrtulových motorů a leteckých certifikovaných komponent a provádění jejich generálních oprav. Společnost GE Aviation je součástí koncernu General Electric Company a je předním světovým dodavatelem motorů pro civilní i vojenské letouny, stejně jako integrovaných digitálních, elektrických a mechanických systémů pro letecký průmysl.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
