"Celkové objemy prodeje (cigaret) společnosti vzrostly proti roku 2006 o 53 procent. Nejvyšší nárůst o 68 procent zaznamenala značka Viceroy, která se (loni) v červnu stala nejprodávanější značkou na trhu," stojí ve výroční zprávě společnosti, která cigarety Viceroy uvedla na český trh v roce 2005.
Firma uvedla, že díky rostoucím prodejům cigaret se její podíl na tuzemském trhu loni zvýšil o 0,7 procentního bodu na 13,7 procenta. BAT ČR tak loni podle jejího vedení upevnila pozici tabákové dvojky na českém trhu, kterému dominuje Philip Morris ČR. Mezi hlavní značky BAT ČR patří kromě Viceroy dále Dunhill, Vogue, Kent, Lucky Strike či Pall Mall.
Na český trh BAT vstoupila v roce 1994. BAT ČR je součástí druhé největší mezinárodní tabákové společnosti na světě.
Zisk loni zvýšila i Philip Morris ČR. Nekonsolidovaný čistý zisk vzrostl na 2,424 miliardy korun z předloňských 1,647 miliardy korun. Loňské konsolidované tržby, které vycházejí z konsolidovaných finančních výnosů Philip Morris ČR a dceřiné společnosti Philip Morris Slovakia, se zvýšily na 10,369 miliardy korun z předloňských 10,031 miliardy korun.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
