Letadla CSeries budou konkurovat stárnoucím strojům Boeing 737 a Airbus 320. Dalším konkurentem bude letoun ERJ 190 se 98-114 místy od brazilské společnosti Embraer. V současnosti je největším letadlem Bombardieru typ CRJ-900 pro maximálně 88 cestujících.
Předběžně si nový letoun Bombardieru objednala německá letecká společnost Lufthansa v počtu 30 kusů s opcí na 30 dalších. Bombardier sdělil, že k zahájení produkce nového letounu potřebuje závazné objednávky na 50-100 strojů.
Nové letadlo má začít létat v roce 2013 a jeho katalogová cena má činit 46,7 milionu dolarů (700 milionů korun) Letecké společnosti si zejména při nástupu nového letadla na trh mohou vyjednat výrazné slevy.
Prezident divize komerčních letadel Bombardieru Gary Scott řekl, že firma chce získat v segmentu letadel pro 100-150 cestujících podíl 50 procent. Třetinu nákladů na vývoj letadla z celkových 2,6 miliardy dolarů budou financovat vlády Kanady a Británie, sdělil Scott. Bombardier bude konečnou montáž letadel realizovat v továrně u Montrealu a křídla se budou vyrábět v Belfastu v Severním Irsku.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
