Směna umožní podle zástupců obou státních firem další rozvoj letiště i aerolinií. ČSA dostanou pozemky v okolí své centrály a využijí je ke stavbě nového hangáru s označením G. Na druhé straně se zbaví pozemků, které nehodlaly v budoucnu využívat.
Jedinou výjimkou je hangár B na Jihu, kde má firma výcvikové středisko. Ten získá do majetku letiště, s ČSA však uzavře dlouhodobou nájemní smlouvu.
Nedostatky v rozdělení pozemků vznikly počátkem 90. let, kdy se dělila původní Česká správa letišť. Předpokládá se, že k vyřešení majetkových vztahů k pozemkům mezi oběma firmami dojde do konce letošního roku. Podle ředitele letiště Miroslava Dvořáka řeší podnik "otázku vlastnictví budov a pozemků i věcných břemen, které zůstaly z dřívějška nevyjasněné, s řadou společností."
Pražské letiště i České aerolinie čeká v příštích měsících privatizace. Ministerstvo financí očekává minimální výnos z prodeje letiště ve výši 100 miliard korun, hodnota ČSA se odhaduje na pět miliard.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
