"Věříme, že schopnost vhodně, citlivě a srozumitelně prezentovat činnost organizace významně přispívá k naplňování jejího poslání i k dlouhodobé kvalitě a stabilitě její činnosti," uvedli organizátoři.
Nestátní organizace mohou představit své propagační materiály v kategoriích Nejlepší výroční zpráva, Nejlepší webové stránky a fotografie v kategorii nazvané Náš příběh. Kromě odborníků může v kategorii internetových stránek letos poprvé hlasovat i veřejnost, lidé mohou hlasovat prostřednictvím internetové stránky www.bytvidet.cz.
Výsledky soutěže budou vyhlášeny 1. října v Mlýnské kavárně na Kampě v Praze. Podle pořadatelů může být pro účastníky soutěže přínosná zejména zpětná vazba a doporučení, jak se nejlépe prezentovat.
"Soutěží to nekončí. Následně připravíme pro všechny soutěžící bez rozdílu bezplatné školení," uvedla Anna Ciprová z pořádajícího sdružení.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
