Trasa z Dejvic do Ruzyně bude dlouhá necelých 13 kilometrů a bude zahrnovat devět nových stanic. Náklady budou i s vlaky odhadem asi 19,4 miliardy korun. Stavět by se mělo začít koncem příštího roku.
První úsek by mohl být hotov v roce 2014. Bude dlouhý zhruba šest kilometrů a vlaky budou zastavovat ve stanicích Červený Vrch, Veleslavín, Petřiny a Motol. U zastávky Veleslavín vznikne navíc přestupní terminál, u kterého bude vybudováno parkoviště P+R a který bude napojen na další pražskou i příměstskou hromadnou dopravu.
V druhé etapě, jejíž dokončení metropole předpokládá kolem roku 2017, bude trasa A metra jezdit přes stanice Bílá Hora, Dědina a Dlouhá míle, kde bude další přestupní terminál pro oblast Kladenska. O rok později by měla být podzemní dráha dovedena k letišti, zastávka bude i na starém letišti.
Ve hře je stále i rychlodráha mezi Prahou a Kladnem, která povede rovněž přes ruzyňské letiště a hotova by měla být do roku 2014. Dráha by měla vést z Masarykova nádraží do Kladna v trase Buštěhradské dráhy s odbočkou k letištním terminálům.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
