Práce na letišti by měly být dokončeny v únoru 2012. Úspěšný zájemce by měl podle letištní firmy nejprve vybudovat nový terminál i s vybavením, a poté zbourat starou halu a na jejím místě terminál dostavět.
Na financování investice by se měl podle dřívějších informací podílet stát, který by měl na výstavbu terminálu poskytnout 2,1 miliardy slovenských korun. Zbývající peníze si má letištní firma zajistit z vlastních zdrojů.
Po dokončení projektu by mělo největší slovenské letiště zvládnout odbavit zhruba pět milionů cestujících ročně. V současnosti činí jeho roční kapacita přibližně 2,6 milionu cestujících. Za prvních osm měsíců letošního roku letiště odbavilo téměř 1,6 milionu lidí.
Bývalá vláda chtěla většinu akcií bratislavského letiště prodat, současný kabinet premiéra Roberta Fica však privatizaci zrušil. Vláda odstoupila rovněž od záměru vytvořit společný podnik s vídeňským letištěm.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
