Přibližně 70 procent vysílání FTV budou tvořit převzaté mezinárodní pořady a zhruba 30 procent připadá na vlastní produkci. Carolinas Corporation při tvorbě programu a budování značky FTV bude spolupracovat s podnikatelem Ericem Assimakopoulosem, který vlastní licenci na provoz FTV kaváren a barů, na organizaci soutěže Fashion TV model awards, Fashion TV party a merchandising.
FTV byla založena v roce 1997 podnikatelem Michelem Adamem a stala se v oblasti módy, beauty a životního stylu největším televizním kanálem, který vysílá celý týden 24 hodin denně. Má zastoupení ve více než 200 zemích na šesti kontinentech a pokrývá více než 340 milionů domácností. Do konce roku tato stanice zahájí provoz také v Srbsku, Chorvatsku, Slovinsku, Bosně, Makedonii a v Černé Hoře.
Předsedou představenstva Carolinas Corporation je Karel Vágner, který stál v posledních letech u zrodu několika nových médii, například ekonomického deníku E15. Výkonnou ředitelkou Fashion TV se stala Zuzana Poláčková, pohybující se již mnoho let v oblasti produkce a módního průmyslu. Členkou představenstva je Natália Mayerová, známá z předchozího působení v Elite Model Management. Ve společnosti působí také bývalý dlouholetý ambasador společnosti Parfums Christian Dior Rastislav Holubec.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
