"Podle informací od našich zákazníků operátoři O2 bohužel neustále pokračují v jejich obtěžujícím obvolávání. Našim zákazníkům se pochopitelně nelíbí, že konkurenční operátor zná jejich telefonní čísla a nabízí jim nevyžádané takzvané exkluzivní nabídky, které určitě v takové míře O2 svým zákazníkům neposkytuje," uvedl Duroň. Dodal, že úřady by měly především prošetřit, kde operátor získal telefonní čísla zákazníků konkurenta.
Telefónica O2 podle Žabky v rámci rozsáhlé kampaně k novým tarifům Neon oslovila přibližně 100.000 majitelů mobilních telefonů a pevných linek prostřednictvím různých prostředků přímé komunikace, mimo jiné i telefonicky. "Obvolávání je zaměřeno na čísla, u nichž máme příslušný souhlas, a dále náhodně generovaná čísla a veřejně dostupné databáze, takže jsme samozřejmě oslovili i řadu zákazníků konkurence," vysvětlil. Podané podněty regulačním úřadům označil za nestandardní kroky v rámci konkurenčního boje.
Vodafone má kolem 2,7 milionu zákazníků a Telefónica O2 téměř dvojnásobek. Český mobilní trh je vysoce nasycený a na stovku lidí připadá přes 126 mobilních čísel.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
