Do Varšavy a Bukurešti má namířeno 28 společností a do Budapešti o jednu méně. Mezi klíčové faktory, které firmy hodnotí při plánované expanzi, patří dostatek kvalifikované síly, snadný přístup na trh a ke klientům, kvalita telekomunikací, dopravní spojení a cena pracovní síly. Nejméně pak rozhoduje úroveň znečištění v daném městě.
Pořadí nejatraktivnějších evropských podnikatelských měst vedly stejně jako v loňském roce Londýn, Paříž a Frankfurt. Praha si v celkovém pořadí nicméně meziročně pohoršila o pět míst na letošní 19. příčku. "Důvodů poklesu atraktivity Prahy je několik, obecně lze však říct, že hlavním důvodem je spíše zvýšení skóre ostatních měst. Tím dochází k relativnímu zhoršení vnímání Prahy mezi manažery," uvedl analytik z pražské kanceláře Cushman & Wakefield Alexander Rafajlovič.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
