Plzeňský městský dopravní podnik bude vozy odebírat podle potřeb. "Dodávky mohou pokračovat až do roku 2016," dodala mluvčí.
Naposledy získala Škodovka v Plzni kontrakt v roce 2004, a to na dodávku 28 "krátkých" nízkopodlažních trolejbusů s dieselagregátem. Většina vozidel už byla předána, řekla Pistoriusová.
Plzeňský dopravní podnik je co do počtu provozovaných trolejbusů druhý největší v ČR. Nyní se rozhodl obměnit dosud provozované trolejbusy Škoda 15 Tr, z nichž některé slouží už 17 let.
V minulých letech dodala Škoda Electric kloubové nízkopodlažní trolejbusy do Zlína, Českých Budějovic, Ústí nad Labem, Brna, na Slovensku do Bratislavy a Prešova.
Podnik chce letos zvýšit tržby z loňských 1,95 miliardy na 3,1 miliardy korun. Export by měl být dvojnásobný a má se vyšplhat na 2,2 miliardy Kč. Plánovaný čistý zisk má činit 320 milionů korun, loni byl 209 milionů Kč. Nárůst tržeb táhne export všech tří komodit - trakčních motorů, pohonů elektrických vozidel, ale hlavně trolejbusů, kterých podnik letos dodá 120 až 130 za 1,4 miliardy korun.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
