Modernizovaná verze se má v továrně vyrábět od prosince. Od stávajících modelů se bude lišit především plastovými díly, motor má zůstat stejný. Automobil je podle Černého po čtyřech letech zhruba v polovině svého životního cyklu, a proto se dočkal lehkého faceliftu.
Doplnil, že firma již připravuje i nový motor a zároveň uvažuje o případném nástupci nyní vyráběného auta. "Žádné rozhodnutí ale na úrovni našich vlastníků zatím nepadlo," dodal.
Itálie patří spolu s Německem, Velkou Británií, Nizozemskem a Francií k největším odbytištím pro malá auta z TPCA. Firmu podle jejích zástupců nezasáhla současná recese v automobilovém průmyslu, naopak kvůli růstu zájmu o menší a ekonomické vozy chystá na příští rok zvýšení kapacity výroby o 20.000 na 340.000 aut. Letos očekává výrobu 320.000 aut a v listopadu by měl brány továrny opustit milióntý vůz od zahájení produkce v roce 2005.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
