"Naši zákazníci snížili výrobu o deset až 20 procent, a to se musí projevit i na počtu zaměstnanců," vysvětlil generální ředitel firmy Pavel Neumann. Podle něj se však propouštění nedotkne kmenových zaměstnanců. "Bude se to týkat hlavně lidí, které máme přes agentury nebo lidí ve zkušební době," doplnil.
Firma dosud zaměstnává 2300 lidí včetně agenturních, většinou ze zahraničí. O práci přijde i část zaměstnanců se smlouvami na dobu neurčitou, píše deník.
Americký výrobce plastových automobilových součástek Cadence Innovation v srpnu požádal soud o bankrotovou ochranu před věřiteli. Cadence má v USA šest závodů na plastové díly ve státech Michigan a Indiana. Firma uvedla, že bude pokračovat v činnosti a mezitím bude shánět kupce.
České závody Cadence vyrábějí plastové díly jako přístrojové desky, nárazníky a dveřní výplně. Odebírají je především společnosti Škoda Auto, Audi a TPCA Kolín. Loňský obrat české skupiny Cadence Innovation s maďarskou pobočkou činil podle tisku asi 8,7 miliardy korun.
Nejméně lidí se může strachovat o práci naopak v Nymburku, který dodává díly do kolínské automobilky TPCA. Ta, na rozdíl od většiny, dosud zvyšuje výrobu a těží z růstu poptávky po malých úsporných autech, napsala dnešní Mladá fronta Dnes.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					