Tržby se za tři měsíce do konce září snížily o 14,5 procenta na 6,1 bilionu wonů. Provozní zisk klesl na 104,5 miliardy wonů z loňských 356 miliardy wonů. Výsledky však překonaly odhady analytiků, kteří kvůli nárůstu nákladů v zahraničí a stávkám očekávali pokles čistého zisku až na 174,9 miliardy wonů.
Hyundai, stejně jako další světové automobilky, těžce postihla finanční krize. Ta se negativně podepsala hlavně na poptávce po nových autech, protože spotřebitelé kvůli nejisté finanční situaci nejsou ochotni uskutečňovat větší nákupy a zhoršil se jim přístup k úvěrům, napsaly agentury AP a Reuters.
Hyundai je společně s dceřinou firmou Kia pátým největším výrobcem automobilů na světě. Společnost se chystá 1. listopadu slavnostně zahájit sériovou výrobu vozů v české továrně v Nošovicích. Ta by měla vyrábět až 300.000 vozidel ročně.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					