Nejvíce, 28.480 vozů, prodala společnost na českém trhu; bylo to však o pětinu méně než loni. V samotném 3. čtvrtletí tuzemský prodej firmě proti předchozímu období klesl jen o tři procenta.
Na Slovensku poklesl prodej o desetinu na 12.430 vozidel. Naopak v Maďarsku se odbyt podařilo zvýšit o jedno procento na 5804 aut. V Polsku, které firma v červnu opustila, se letošní prodej snížil o 34 procent a v Rumunsku poklesl o 40 procent.
Ve třetím čtvrtletí roku skupina prodala 14.669 ojetých automobilů, což je v porovnání s druhým čtvrtletím o 12 procent méně. Prodej sice v červenci meziročně vzrostl o devět procent, když zákazníci začali realizovat odložené nákupy kvůli drahému palivu, v dalších měsících se ale projevila tradičně slabší poptávka na konci léta a také reakce na globální finanční krizi.
Celkem 55,4 procenta vozů firma prodala na leasing nebo úvěr. Podíl takto financovaných vozů letos roste. V prvním čtvrtletí představoval 51,1 procenta.
Firma letos zavedla sérii nápravných opatření, které mají reagovat na pokles prodejů a loňskou ztrátu. V druhé polovině roku pokračuje v krocích ke snižování nákladů. Jedním z nich je snižování počtu zaměstnanců s ohledem na klesající objem prodeje.
Akcie AAA se od loňského podzimu obchodují na pražské a budapešťské burze. Jejich cena klesla z počátečních 55 korun na současných devět korun.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					