Podle návrhu Evropské komise mají automobilky snížit emise u aut v průměru na 130 gramů na kilometr od roku 2012. Státy se sice na tomto návrhu ještě neshodly, nicméně je pravděpodobné, že razantní snížení projde, byť možná později. Výrobci však upozorňují, že výroba "zelenějších" aut je spojena s vysokými finančními náklady, na něž se automobilkám v době hospodářské krize nedostává peněz.
"Je to jedním z našich cílů," odpověděl Streiff na otázku, zda automobilky o téměř bilionovou půjčku stojí. Evropská komise však zatím podobné myšlenky odmítá a spolu s ní i některé státy. Mohlo by totiž jít o nedovolenou podporu.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					