"Po čtyřech měsících přehodnocování, včetně diskusí o různých možných změnách chystané dohody, je jasné, že se jí vládní regulátoři a někteří inzerenti nadále obávají," zveřejnil Drummond na webu. Dodal, že je Google zklamán tím, že své plány nemohl prosadit.
Google a Yahoo oznámily své chystané společné kroky v internetové reklamě v červnu. Yahoo chtěla umístit reklamy Googlu na své stránky, což pro ni mohlo znamenat čistý příjem 800 milionů dolarů navíc. To se ale nelíbilo mnoha inzerentům. V praxi proto firmy spolupráci odkládaly, aby mohlo ministerstvo spravedlnosti posoudit vliv dohody na hospodářskou soutěž, napsala agentura Reuters.
Proti plánu se postavila například organizace Public Interest Group (PIRG), která zastupuje americké spotřebitele. Podle PIRG mohlo spojení ohrozit důvěrné informace spotřebitelů. Podle průzkumové agentury comScore Inc měly Google a Yahoo v internetovém vyhledávání v USA za srpen podíl 80 procent.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					