"Rozhodnutí jsme zatím nezveřejňovali, chtěli jsme počkat, až nabude právní moci," řekla Helena Soukupová, mediální zástupkyně projektu. Dodala, že konečná podoba výstavby by měla být na konci listopadu představena veřejnosti.
Nad stanicí metra by měl vyrůst multifunkční objekt Copa centrum za zhruba čtyři miliardy korun. Budou v něm byty, kanceláře, pasáže s obchody či parkoviště pro 250 aut. Výstavba potrvá zhruba 20 měsíců.
Současný vstup do stanice metra zmizí a na jeho místě vznikne v podzemním patře nový moderní vstup. Vestibul metra se rovněž přesune do podzemí. Během oprav mají vlaky stanicí pouze projíždět. Provoz tramvají zůstane zachován, zastávka ve Spálené ulici ale bude posunuta blíže ke Karlovu náměstí.
Iniciátoři petice proti uzavření stanice požadují, aby byl ze stanice vybudován druhý bezbariérový výstup. Pak by stanice nemusela být uzavřena. K požadavku se připojila i radnice Prahy 1, ta ale nebyla účastníkem stavebního řízení.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					