Od července do září společnost získala 77.000 nových klientů, čtvrtletí tak bylo v růstu zatím nejsilnější v letošním roce. Průměrný měsíční výnos z mobilních služeb za tři čtvrtletí se pohyboval kolem 606 korun na zákazníka, podíl lukrativnějších tarifních klientů byl 51,2 procenta.
Konkurenční T-Mobile obhájil pozici největšího operátora na trhu podle počtu SIM karet, když meziročně zvýšil počet klientů o 3,5 procenta na 5,39 milionu. Výnos na zákazníka měla firma 503 korun. Telefónica O2 vykázala do září růst o 4,4 procenta na 5,187 milionu zákazníků. Za jednoho klienta v průměru utržila 519 korun. Celkově tak bylo na trhu 13,4 milionu aktivních mobilních telefonních čísel.
"K rekordnímu růstu přispěl zejména zájem zákazníků o naši novou Nabitou kartu, která nabízí uživatelům předplacených služeb stejně nízké ceny, jaké mají tarifní zákazníci," komentovala výsledky generální ředitelka Muriel Antonová.
Vodafone patří do stejnojmenné nadnárodní skupiny od roku 2005, kdy skupina operátora koupila od kanadské TIW.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					