Podle vietnamských médií se na výstavbě bude podílet česká společnost PSJ spolu s vietnamskými podniky Vietnam Infrastructure Development & Finance Investment Company a Cienco 1 Company.
Ministr průmyslu a obchodu Martin Říman na fóru řekl, že české firmy by ve Vietnamu chtěly působit v energetice, výrobě automobilů a také v odvětví ochrany životního prostředí.
Náměstek vietnamského ministra průmyslu a obchodu Le Danh Vinh zástupce ČR požádal o podporu ve vydávání takzvaných zelených karet pro vietnamské podnikatele, aby se jim na český trh snáze vstupovalo.
Údaje vietnamského ministra plánování a investic ukazují, že Česko ve Vietnamu investovalo do 15 projektů. Z celkového počtu 81 zemí či územních oblastí, které ve Vietnamu investovaly, se tak Češi zařadili na 40. místo.
Místopředseda Vietnamské obchodní a průmyslové komory Doan Duy Khuong na podnikatelském fóru řekl, že Vietnam by se pro české podniky mohl stát vstupní branou do zemí ASEAN. Může to ale platit i recipročně, takže firmy z Vietnamu by mohly přes ČR snáze pronikat do zemí Evropské unie.
Přestože jsou obchodní vztahy mezi Českou republikou a Vietnamem stále významnější, plného potenciálu podle Khuonga ani zdaleka nedosahují. Snahou proto podle něj bude další podpora podnikatelských vazeb.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					