"Auto vyhrává veškeré srovnávací testy... mohla by (výroba) běžet klidně o rok déle," cituje týdeník hlasy z Wiedekingova okolí.
Nový Golf byl v Evropě uveden na trh v říjnu, v Česku se začne prodávat v lednu příštího roku. Golf je s 26 miliony prodaných vozů dosavadních pěti generací nejprodávanější evropský vůz v historii. První golfy se začaly vyrábět v roce 1974.
Na automobilový průmysl těžce dolehla nynější finanční krize. Příští pátek chce proto dozorčí rada Volkswagenu přezkoumat nejdůležitější investiční plány koncernu pro příští roky.
Týdeník také uvádí, že se nepočítá s tím, že by se malý vůz nazvaný Up! vyráběl také ve Škodovce ve Vrchlabí, a to kvůli masivnímu posílení koruny.
Volkswagen popřel už v lednu, že by chtěl ve Vrchlabí postavit novou továrnu na výrobu tohoto malého automobilu. Proto ale podle Automobilwoche hledá jiná místa pro výrobu Up! od konce roku 2010. Dobré vyhlídky má podle Automobilwoche slovenská továrna Volkswagenu v Bratislavě, neboť poptávka po tam vyráběném Touaregu a Audi Q7 klesá.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					