Nádraží v Roztylech využívá jen asi pětina spojů na trase Praha - Brno. Jízdenka odsud stojí minimálně o dvě desetikoruny méně než z nádraží Florence v centru Prahy. "Nádraží na okraji Prahy by byl dobrý nápad, ale jen tehdy, pokud bychom na něj přesunuly všechny naše spoje. Takto jej využívali jen cestující, co si dopředu zarezervovali jízdenku. Naslepo odsud cestoval málokdo, pokud nesehnal místo v autobuse, další jede až za dvě hodiny. To z Florence jezdí autobus častěji, jsou zde i jiní dopravci a šance na místo v autobuse je větší," řekl Jančura.
Před měsícem navíc jeho firma na Florenci otevřela kavárnu s internetem zdarma pro všechny cestující s jízdenkou. Modernizace pokračuje také na dalších pražských nádražích, které Student Agency používá, tedy Černý Most a Zličín, dodal Jančura.
S přesunem linek na Florenc Jančura nepočítá, ve skutečnosti se ale kapacita spojů z centrálního nádraží do Brna navýší. Firma zde nasadí větší autobusy a přidá posilové spoje, především v nejvytíženějších dnech, kterými jsou čtvrtek, pátek a neděle.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
