Blok byl mimo provoz od konce července, kdy na něm začala výměna čtvrtiny paliva. Do sítě se měl původně připojit začátkem října. Odstávku ale o dalších osm týdnů prodloužila oprava poškozeného rotoru turbíny. Z něj se odlomila jedna z lopatek. Do sítě po tu dobu dodával jen druhý blok.
Reaktor prvního bloku nastartovali technici v noci na pátek a dnes ráno na něm při třicetiprocentním výkonu zahájili sérii energetických testů. Zároveň provádějí zkušební vyvažovací jízdy turbíny při 3000 otáčkách za minutu. Plného výkonu má první blok dosáhnout v úterý.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
